Nyhedsbrev 2023-01

Velkommen til Oscar Hoch Jørgensen (Årgang 1995)

Vi er nu 80 medlemmer. For et år siden var vi også 80.

Skovtrolden

Næste nummer af Skovtrolden går i trykken i næste uge og indeholder bl.a. den officielle indkaldelse til generalforsamlingen 27. februar i klubuhset.

Med venlig hilsen og godt nytår
Redaktøren

Weekendtræninger i januar

Vigtigt: Fremover opretter vi dagens baner på app'en UsynligODownoad app'en hjemmefra.

Dermed behøver vi ikke at markere posterne med skærme eller Manillamærker. I stedet for afspiller din mobil en lyd, når du er ved posten.

Vi sætter dog stadig poster ud på dagens korte bane, hvis du eller andre melder sig til at sætte dem ud og/eller hente dem hjem igen. Brug Opgavebørsen.

Træninger

I synergi med Danmarks Indsamling

Til vores weekendtræning 22. januar opfordrer vi både medlemmer og gæster til at give et bidrag til Danmarks Indsamling.

Til gengæld hjælper de os med markedsføringen. For et år siden fik vi endda en lille video med i det store landsdækkende TV-show.

Andre aktiviteter

Ballerup OK arrangerer Vinter OL (OrienteringsLøb)

Vigtige datoer i 2023

Godt nytår til alle. Jeg håber, alle er kommet godt igennem julens hygge. Allerede søndag, d. 8. januar er der mulighed for affedtning (Se weekendtræninger)

Generalforsamling 27. feb. i klubhuset. Vær med til at bestemme klubbens fremtid.

Løb, hvor vi har brug for hjælpere

Vigtige løb som er med til at styrke sammenholdet.

Løb som ofte har spændende og udfordrende terræner

Omkring 10-15 OK73'ere plejer at deltage i nedenstående løb, som kræver tidlig planlægning. Der skal bookes overnatning, transport m.m:

Der er også løb i udlandet. Herom senere.

Har du spørgsmål eller lyst til at deltage, så kontakt mig hurtigst.

På gensyn
Gunner