Nyhedsbrev 2023-03

Hvad skete der på generalforsamlingen?

På den nylige afholdte generalforsamling ønskede Inge og Bent M. ikke genvalg.

Henning Drejer Olsen blev valgt som nyt bestyrelses medlem. Bestyrelsen har valgt Henning som kasserer.

Bestyrelsen består således af:

Bestyrelsen ønsker gerne et medlem mere. Så har du lyst til at bidrage så kontakt mig.

Stor tak til Inge, som har været bestyrelsesmedlem og kasserer i utallige år. Ligeledes stor tak til Bent M. som også har taget ansvar i bestyrelsen i mange år. Klubben vil forhåbentlig fortsat nyde godt af deres ekspertiser.

Læs hele referatet her

14. maj: OK73 50 års jubilæumsløb

Løbet er ved at tage form. Stævnecenter bliver Mørkhøj Park, tidligere Blågård seminarium. Der har vi fået 2 store haller og bade faciliteter til rådighed. Kiosk og beregning, mm., bliver således indendørs.

Mørkhøj Bydel og Høje Gladsaxe Parken bliver løbsområdet. Bent J. er i gang med banerne. Stefan, Jørn og Bent M. bokser med kortet.

Ida er i gang med at få styr på hjælperne til stævnet. Mange har meldt sig, men vi mangler DIG.

Weekendtræninger i marts

Det bliver et tilløbsstykke på søndag, hvor vi har inviteret de firbenede med. Her afvikler vi træningen i samarbejde med foreningen K9 Run4Fun, der laver en masse sjov for både mennesker og hunde. Nu skal de prøve o-løb.

Kommende træninger:

Ny ansvarlig for SI-systemet

Bent M. har længe ønsket en anden til at overtage SI-systemet. Karin Hulgaard har påtaget sig dette hverv.

Herligt at nyere medlemmer tager del i ansvaret.