Bliv medlem nu

Meld dig ind med det samme

Vi er en klub i fremgang med mange nye medlemmer. Vi glæder os til at dele vores passion for naturoplevelser og løb med dig.

Mange har under Corona-krisen fået øjnene op for aktiviteter i naturen, og orienteringsløb kan man dyrke, uanset om der er Corona-restriktioner eller ej.

Nogle går eller løber en tur sammen med ungerne. Andre løber på opdagelse på egen hånd på en nem eller sværere bane. Hvad kunne du tænke dig?

Kontingentet er tilmed billigt!

Når du har udfyldt tilmeldingsformularen, får du et login til O-Service. Det er her, du kan tilmelde dig o-løb.

Forbliv o-løber i mange år

Den alsidige træning gør, at mange orienteringsløbere bliver ret gamle - og forbliver aktive i en meget høj alder.

Billedet viser to deltagere til World Masters Orienteering Championships 2018 i Danmark. De deltog i alderklasserne 90-94 år hhv. 95-99 år.

Hvor længe tør du vente, inden du melder dig ind? :-)