Nyhedsbrev 2021-02

Velkommen til nye medlemmer

Tilstrømningen af nye medlemmer fortsætter. Velkommen til:

• Alexander

• Anna

Vi er nu 73 medlemmer, hvilket er 24% flere end ved sommerferien. Der er vel ingen grund til at tro, at det stopper her. 😊

OK73 i medierne

Både Gladsaxe Bladet og Dansk Orienterings-Forbund har fået øje på os:

Divisionsmatch d. 9. maj

Sæt kryds i kalenderen allerede nu - både nye og garvede løbere. Det bliver i Bidstrup Skovene syd for Roskilde.

I en divisionsmatch kan alle samle point ind til klubben, når vi skal løbe mod tre andre klubber i 5. division. Hvis man er ny, kan man vælge en begynderbane, og har man mod på mere, kan man finde en sværere.

Det primære kriterium for succes er et stort fremmøde, så flest mulige medlemmer kan bidrage med point. Forvent en smule gruppepres, når vi nærmer os. 😊

Danmarks Indsamling

Det lykkedes os at indsamle 1.850 kr. via vores åbne træninger d. 3. januar og 31. januar. Tusind tak til alle medlemmer og gæster, der gav et bidrag.

Generalforsamling udsat

Vi kan tidligere aflyst generalforsamling i morgen. Vi afventer Corona-situationen og melder en ny dato ud, når vi igen får lov til lidt mere.

Kommende træninger

Der er åben træning alle søndage i februar med både baner på faste poster i Aldershvile Skov og baner på udhængte skærme i Store Hareskove.

Grundet Corona-situationen er det uden manuel kortudlevering og instruktion, så vi henviser til selvbetjening kl. 10-11 eller printselv.

Selvom det er pivkoldt, er der et stort fremmøde af både medlemmer og gæster. Der er virkelig behov for disse aktiviteter i denne tid:

Velkommen til 1. division

Vores Facebookside er indtil videre den 8. mest synlige i 2021 sammenlignet med de andre orienteringsklubber.

Vi plejer at ligge noget længere nede, men i januar har vi fået markant flere kommentarer på Facebooksidens opslag, end vi plejer.

Hver kommentar giver 5 point, mens likes og delinger giver 1 hhv. 3 point.

Det betyder, at flere mennesker i lokalområdet har fået øje på vores opslag, så skal vi ikke prøve at holde fast i den top-10 placering?

• Like klubben opslag, når du ser et.

• Skriv også en kommentar, hvis du kan.