Nyhedsbrev 2020-11

Indhold til næste nyhedsbrev?

Send det til nyhedsbrev@ok73.dk. Vi tilstræber at udsende et nyhedsbrev i starten af hver måned.
Redaktør: Jakob Lind Tolborg

Opgraderede træninger

Vi har valgt at gøre lidt mere ud af træningerne i november, mens forsamlingsforbuddet på kun 10 personer forhindrer så meget andet.

Vi har stadig brug for motion og frisk luft, og det har de lokale børnefamilier og andre også. Det vil vi gerne hjælpe dem med.

Mange andre aktiviteter er pressede, udskudt eller aflyst, men vi har stadig mulighederne, hvis vi tænker os om og indretter os lidt smart. (Jakob Tolborg)

Tilmeldinger påkrævet

Vi har indført tilmelding på flere aktiviteter - også for medlemmer. Til nogle aktiviteter skal man endda reservere et starttidspunkt. Det er udspecificeret nedenfor. (Jakob Tolborg)

Aktiviteter i november

Søn. 8. nov: Træning i Tisvilde Hegn kun for klubmedlemmer

• Løb på manillamærker - Tilmelding online eller til Gunner på gj@scanelpro.dk eller 40 312 314 - senest 6. nov.

Søn. 15. nov: Åben weekendtræning - Frederiksborgvej 111

• Løb på faste poster i Aldershvile - Reserver starttidspunkt

• Løb på o-skærme i Store Hareskov - Bare mød op men hold afstand

Søn. 22. nov: Åben weekendtræning - Frederiksborgvej 111

• Løb på faste poster i Aldershvile - Reserver starttidspunkt

• Løb på o-skærme i Store Hareskov - Bare mød op men hold afstand

Søn. 29. nov: Åben weekendtræning

• Løb på faste poster i Aldershvile - Tilmelding på vej

(Jakob Tolborg)

Opgavebørsen

Vi mangler lidt hjælp til flere af de kommende træningerne. (Jakob Tolborg)

Jættemilen

Som vi tidligere har skrevet, måtte vi desværre aflyse årets Jættemil på grund af nye strammere forsamlingsregler. Efter at have sovet på det, har vi imidlertid valgt at bruge et andet ord for den beslutning. Nu siger vi at Jættemilen 2020 ikke er aflyst, men flyttet. Det indeholder da noget positivt.

Flytningen betyder, at vi nu planlægger at afholde Jættemilen 2020 søndag den 25. april 2021 i Tisvilde Hegn. Gunner har fået skovtilladelse og vi kan bruge de baner, som allerede er gjort klar.

Vi håber fortsat, at alle der har sagt ja til at hjælpe til Jættemilen i år stadig vil hjælpe til den 25. april 2021. I vil høre mere når tiden nærmer sig. (Dres)

Rund fødselsdag

OK73 kom blev for nogen tid siden omtalt i Politiken. Ikke med de store overskrifter men dog med en pæn placering. Man kunne den 18. oktober 2020 læse med navns nævnelse og i den glædelige anledning, at Søren Thoustrup fyldte 80 år.

Foruden en længere levnedsbeskrivelse kunne man læse: Igennem mange år var han banelægger både i Reserveofficerforeningens orienteringsklub og den lokale orienteringsklub, OK73.

Til lykke Søren og vi soler os i de pæne ord (Dres)