Nyhedsbrev 2020-10

Indhold til næste nyhedsbrev?

Send det til nyhedsbrev@ok73.dk. Vi tilstræber at udsende et nyhedsbrev i starten af hver måned.
Redaktør: Jakob Lind Tolborg

Velkommen til nye medlemmer

Er det en tilfældighed, eller er der ved at ske noget interessant?

Når webformularen Indmeldelse bliver udfyldt her på hjemmesiden, så bimler min indbakke. Det sker oftere og oftere - faktisk tre gange på under tre uger.

Tag godt i mod vores nye medlemmer, når I møder dem til træning:

• Peter Lynge Kjær (49 år)

• Stefan Hansen (45 år) og Sofie Hansen (10 år)

• Dennis Flood (46 år)

Aktiviteter i oktober

Bemærk, at vi har træning alle fem weekender i oktober, og søgningen til Facebookbegivenhederne tyder på, at de vil blive ret godt besøgt.

I følge Opgavebørsen mangler vi en vært til fire af weekendtræningerne.

Udvalget Weekendtræning får egen e-mail

Skriv til ok73-weekendtraening@googlegroups.com, hvis du vil være med i udvalget, eller hvis du bare vil af med en god ide.

At være medlem af udvalget betyder ikke, at du skal påtage dig en masse opgaver. Dem opretter vi i Opgavebørsen, så medlemmer udenfor udvalget også har adgang til dem.

Du får derimod adgang til udvalgets kommunikationskanal, og så kan du måske hjælpe os med at gøre nogle af vores ideer endnu skarpere.

Bestyrelsesmøde på vej

Har du noget på hjertet, som vi bør vende på mødet d. 19. okt.?

(Referat fra seneste møde)

Tag med på gratis kurser

Idrætsråd Region Hovedstaden har hele 30 gratis kurser på plakaten i de kommende måneder.

Her er et par ideer:

• 2. nov: Effektiv ledelse af frivillige (Jakob Lind Tolborg er tilmeldt)

• 19. nov: Få styr på klubbens kommunikation (Jakob Lind Tolborg er tilmeldt)

• 24. nov: Rekruttering med Facebookbegivenheder - For visionære idrætsforeninger (Jakob Lind Tolborg underviser)

Eller find selv noget om træning, ernæring, skader, massage, førstehjælp, bestyrelsesarbejde og meget andet.

Skovtrolden

Klubbladet er på vej til din postkasse, men du kan allerede læse det her på hjemmesiden.