Nyhedsbrev 2020-05

3-6 division 1. runde, d. 17. maj

Løbet er nu aflyst.

Klubmesterskabet, d. 21. juni

Klubmesterskabet i Stenholt Vang prøver vi at afholde på en eller enden led. I skal nok få en løbetur, frokosten må vi sikkert droppe. Reserver dagen.

Selvtræning

Jeg vil stadig udsende printbaner, som mange er glade for.

Ind- og udmeldelser

• Velkommen til Karen Reck, der meldte sig ind i februar.

• Stefan er flyttet til Vordingborg og har derfor meldt sig ud. Ærgerligt men forståeligt.

Løbetræning om onsdagen

Jeg prøver at starte løbetræning op onsdage kl. 20. Initiativet er kommet fra et ikke-medlem, så måske kan vi nå ud til en ny målgruppe med den aktivitet.

Det bliver for både medlemmer og ikke-medlemmer, selvom vi her i starten kun kan være ti deltagere grundet Corona.

Læs mere her på hjemmesiden og på Facebookbegivenheden.

/ Jakob Lind Tolborg

OK73's Virtuelle Klubhus

De 25% mest nysgerrige medlemmer har allerede fundet vej til vores nye debatforum. Medlemmer af OK73 kan finde linket i nyhedsbrevet (E-mailen).

Skriv gerne om stort og småt derinde. Og tjek gerne for nye opslag engang imellem, hvis ikke du har fået justeret dine indstillinger, så du automatisk får et praj.

/ Jakob Lind Tolborg