Nyhedsbrev 2022-01

Velkommen til Christian Vikkelsø (20 år).

Vi er nu 82 medlemmer. For et år siden var vi 72 (+14%).

Godt nytår - og velkommen til 2022

Endnu en Corona-vinter, men denne gang bliver den vist alligevel anderledes. Omikron-varianten fortrænger Delta-varianten. Smittetallene eksploderer men risikoen er markant mindre for den enkelte.

Det vi ved med sikkerhed er, at man altid kan løbe en tur i skoven. Og at vi kan hjælpe andre, der ikke er ligeså privilegerede, som orienteringsløberne er.

Mon ikke vores træninger her i januar bliver godt besøgt? Og vi starter allerede i morgen.

Danmarks Indsamling

Vi har tradition for at støtte op om Danmarks Indsamling i januar måned. Samtidig drager vi fordel af nogle af deres kommunikationskanaler til at ny ud til nye målgrupper.

Til weekendtræningen 16. januar opfordrer vi derfor både medlemmer og gæster til at give et valgfrit bidrag til indsamlingen.

Derudover har vi fundet en familievenlig Find Vej rute, som folk selv kan download i hele januar måned.

Vil man give et bidrag allerede nu, kan man bruge linket herunder. Det er i øvrigt nok nemmere end, når man står ude i skoven:
www.mobilepay.dk/erhverv/betalingslink/betalingslink-svar?phone=333867&lock=1&comment=DILOB%20OK

Og her kan man se, hvor meget der er kommet ind via OK73's aktiviteter:

Kommende aktiviteter

2. jan: Weekendtræning (Facebook)

• Arrangør: Jens Erik

• Vært: Birthe

9. jan: Weekendtræning (Facebook)

16. jan: Weekendtræning med Danmarks Indsamling (Facebook)

• Arrangør: Jens Erik

• Vært: Jakob

23. jan: Weekendtræning (Facebook)

30 jan: Vi henviser til AMOK Vinterlang på Amager med baner fra 2,5 til 16 km. (Facebook)

Generalforsamling

Det er planlagt til 7. februar om Corona vil, så sæt kryds i kalenderen, hvis du ikke allerede har det.