Nyhedsbrev 2023-07

Vi er nu 84 medlemmer - mod 80 for et år siden.

Træninger i juli

Kan du sætte poster ud til en af weekendtræningerne, hjælpe gæster i gang eller noget tredje?

Træningen bliver bedre for alle, hvis lidt flere tager en beskeden tjans af og til. Klik ind på Opgavebørsen og se, hvad du kan hjælpe med næste gang, du deltager.

Selvtræning i sommerferien

Vi lægger banerne ud fra weekendtræningen. Hvis ikke du kan deltage om søndagen, kan du nu løbe turen i løbet af den efterfølgende uge.

Du finder banerne under Selvtræning.
Brug rabatkode Gratis, så slipper du for at betale de 25 kr., som vi opkræver af ikke-medlemmer.

Angiv meget gerne dit navn og evt. klub i app'en UsynligO, så vi kan se, hvor mange der benytter tilbuddet.