Nyhedsbrev 2023-05

Vildt resultat til klubmatchen

Flere OK73'ere giver flere point, når vi møder de andre klubber. Det var præcis opskriften på søndagens fantastiske resultat, hvor rekordmange (39 stk.) klubmedlemmer var tilmeldt.

Sæt kryds i kalenderen 17. september, når vi gør det igen - og 1. oktober, hvor vi med lidt held skal løbe om oprykning.

Samtidig fik vi en masse flotte resultater:

1. Pladser

2. Pladser

3. Pladser

Vigtige datoer til kalenderen

Klubbens 50 års jubilæum.

Det var meningen at jubilæumsløbet skulle være “festen”. Men grundet den lave tilslutning, har vi besluttet at ophøje Sommerkomsammen til Jubilæumsarrangement for klubbens medlemmer.

Vi opfordrer medlemmer at kommet med gamle o-kort, fortælle anekdoter eller andet relevant.

Uddrag af seneste bestyrelsesmøde

De sidste par år har vi lavet to DOF-løb - et i foråret samt Jættemilen i november. For en forholdsvis lille klub er det et stort offer, og det kræver mange ressourcer.

Efter to gange at have tilbudt DOF at arrangere 1. - 2. divisionmatch til foråret 2024, men ikke fået tilbagemelding har vi besluttet ikke at lave et ”forårsløb” men kun Jættemilen i 2024.

Samtidig har vi lige konstateret, at Store Dyrehave skal bruges til en 1. - 3. divisionsmatch 23. september 2023, - altså mindre end 2 måneder før Jættemilen - også i Store Dyrehave.

Skove til Jættemilen bliver planlagt 4 år frem.

Indimellem stiller vi spørgsmålet, - er DOF gode nok? Vi vil selvfølgelig påpege det over for DOF.

I stedet vil vi bruge vores ressourcer på klubben, fx at rekruttere nye medlemmer, oplære nye og interesserede medlemmer i banelægning og stævneledelse.

Træninger i maj

Find flere tekniktræninger frem til sommerferien i kalenderen på Facebooksiden.