Nyhedsbrev 2021-07

Velkommen til nye medlemmer

• Christina

Vi er nu 79 medlemmer. For et år siden var vi 59 (+34%).

O-Track til Klubmesterskabet

Efter nogle besværligheder er klubmesterskabsløbets A-kombinationer nu på O-Track. Det skal nok blive morsomt at se på.

Ny dato for Sommerkomsammen

Vi flytter arrangementet til 8. august, da SM Stafet og SM lang er flyttet til 14.-15. august.

Sjællandsmesterskabet (SM) i Stafet og Lang

SM i Tisvilde Hegn 14.-15. august bliver et af de første o-løb med stævneplads, hvor alle samles. Mange af de nye medlemmer har ikke prøvet at løbe stafet, - det er spændende og sjovt.

Uden bil er der langt til Tisvilde Hegn. Har du behov for kørelejlighed, eller har du andre spørgsmål, så kontakt Gunner på gj@scanelpro.dk.

Divisionsmatch 2. runde i Lille Hareskov

Løbet er 22. august - Tilmeld dig straks via O-Service.

Vi vandt 1. runde snævert. Hvis vi skal fortsætte succesen, skal alle igen på banen. Husk! Der gives point, selv ved sekundære placeringer.

Træninger og opgaver i juli

I følge Opgavebørsen mangler vi

• Værter: Tage i mod gæster, finde en passende bane og hjælpe dem i gang. Man kan selv løbe en tur bagefter.

• Banelægger: Lave dagens baner på udhængte skærme. Uden en banelægger er vi begrænset til løb på faste poster og terrængenstande.

Vi har slækket på kravene, så medlemmer ikke længere skal tilmelde sig til weekendtræning.

Fyraftens-o-løb for firmaer?

Det var vinderideen i vores netop overståede konkurrence om forslag til en ny aktivitet.

80% af dem, der stemte på en af de fire ideer, meldte sig samtidig til at deltage i processen med at udvikle ideen.

Seks medlemmer er netop i gang med at udvikle på vinderideen - og tjekke, om der er tilstrækkelig opbakning til igangsætning og drift af aktiviteten.

Vil du også være med, så skriv til jakob.l.tolborg@gmail.com for at komme på en mailingliste, der er oprettet til formålet. Det betyder ikke, at du samtidig melder dig som projektleder eller en til masse praktisk arbejde. Det er faktisk helt uforpligtende.

Har du noget, der skal med i starten af juli? Send det til nyhedsbrev@ok73.dk inden udgangen af måneden.