Nyhedsbrev 2023-02

I synergi med Danmarks Indsamling

Vores åbne træning 22. januar blev markedsført i samarbejde med Danmarks Indsamling. Både medlemmer og gæster fik mulighed for at give et valgfrit bidrag til indsamlingen.

Resultatet indtil videre er 375 kr.

Vil du også give et bidrag, kan du stadig nå det.

Kom med til generalforsamling

Husk! Klubbens årlige generalforsamling i klubhuset 27. februar kl. 19. Har vi gjort det godt nok, eller? (Facebook)

Weekendtræninger i februar

Vi sætter skærme ud på dagens korte bane, hvis du eller andre melder sig til at sætte dem ud og hente dem hjem igen. Brug Opgavebørsen.

Derudover opretter vi dagens baner på app'en UsynligO, så behøver vi ikke at markere posterne i terrænet. Downoad app'en hjemmefra og følg vejledningen, som Gunner fornylig har sendt rundt til alle medlemmer.

Træninger

50 års jubilæumsløb 14. maj

Klubbens jubilæumsløb bliver et kombineret by- og terræn løb med udgangspunkt i Gøngemosen, Gladsaxe kommune. Kortene er ved at være færdigtegnet.

Vi har brug for en masse hjælpere både lørdag og søndag. Inden vi kommer og prikker dig på skulderen, så meld dig hurtigst/frivilligt til.

Ida Bech idabech1919@gmail.com, som står for rekrutteringen.

Skriv hvad du kunne tænke dig - og om du kan lørdag eller søndag eller begge dage.

Lørdag

Søndag

Skaw dysten 12.-15. juli

Jeg har tidligere opfordret til at deltage i sommerens Skaw dyst, med løb omkring skagen. Her tænkes på fælles indkvartering og evt. kørsel. Er du/I interesseret skal jeg have besked  inden 15. februar.

Gunner