Nyhedsbrev 2023-04

Kom med til klubmatchen 30.  april

Der er en helt særlig stemning til sådan en divisionsmatch.
(Facebookbegivenhed)

Her er det nemlig ikke de individuelle præstationer, der tæller. Det er holdets samlede præstation, og alle bidrager med point i kampen mod de andre klubber.

Forvent hep, holdånd og kage ❤

Sidste år havde vi nogle meget tætte opgør, og vi skal møde nogle af de samme klubber igen.

Der er derfor brug for, at vi igen møder talstærkt op.

Denne gang foregår det ved Hvalsø, og har du brug for en kørelejlighed, så giv lyd. Vi er mange, der skal samme vej.

Tilmeld dig i O-Service på en bane, du kan gennemføre. Der er både lette baner til nybegyndere og sværere baner til de garvede.

I forhold til at gennemføre eller ikke gennemføre sin bane, så er jeg sikker på, der allerede er mange, der mindes min løbsberetning fra samme skov for to år siden. Hold nu kæft en møgdag!

Jakob

Torsdags-TeknikTræninger er tilbage

Farum OK's tekniktræninger bliver afviklet i samarbejde med andre klubber i området - herunder OK73. Deltagelse er derfor gratis for medlemmer af OK73.

Der er baner i forskellige længder og sværhedsgrader, så træningen er både relevant for nye medlemmer og garvede orienteringsløbere.

/ Jakob

Træninger i april

Find flere tekniktræninger frem til sommerferien i kalenderen på Facebooksiden.

Den rigtige dato for klubmesterskabet

Skovtroldens skriverkarl har "flyttet" klubmesterskabet til 18. maj. Det er ikke rigtigt.

Efter løbet mødes vi i klubhuset, hvor klubben byder på buffet samt te og kaffe. Undervejs hyldes klubmestrene. Du skal selv medbringe drikkelse.

Indbydelsen kommer snart på hjemmesiden. Tilmelding til Gunner direkte eller via den kommende tilmeldingsformular på klubbens hjemmeside. Sidste frist er fredag d. 16. juni.

Vær med til at opretholde det sociale sammenholdet i klubben.

Skole OL

Onsdag d. 26. april arrangerer klubben et o-løb i Aldershvile Skov for ca. 250 skoleelever i Gladsaxe kommune.

Løbet bliver et mangepost løb, med samlet klassevis start. Det gælder om at finde flest poster på en given tid. Vinderne får medajler, og den bedste klasse skal dyste på landsbasis.

Vi påtænker et sprintløb.

Else, Hanne, Jørn, Bent J. og Gunner arrangerer. Har du lyst til at hjælpe, så kontakt mig.

OK73 Jubilæumsløb, 14. maj 2023

Ida mangler stadig hjælpere til jubilæumsløbet både lørdag og søndag. Inden vi tvangsudskriver dig som hjælper,så tilmeld dig frivilligt og hurtigt på idabech1919@gmail.com.

Bykortet er næsten færdigt og Bent J. har afleveret banerne til banekontrollen.