Nyhedsbrev 2023-09

Nye medlemmer

Velkommen til Louise WD Otzen som nyt medlem.

Dermed er vi 84 medlemmer mod 83 for et år siden.

Tilmeldt klubmatchen om to uger?

Det hedder divisionsmatch, men det lyder så elitært. Det vigtigste er at møde talstærk op og fordele os på både nemme og svære baner. Derfor er de mindre rutinerede medlemmer mindst ligeså vigtige som de mere garvede.

Betragt det som en klubtur, hvis alle bidrager med det, de kan. Tilsæt holdånd, kage og forhåbentlig godt vejr.

Hvordan gik det sidst?
Med 39 tilmeldte OK73'ere vandt vi over de tre andre klubber i 4. division.

Sådan tilmelder du dig
Du skal over på www.o-service.dk, og hvis du ikke har prøvet det før,  er  Gunner. og andre klar til at hjælpe.

Tidsfristen er nu på fredag.

Kørelejlighed
Denne gang foregår det i Rude Skov ved Holte, så der er ikke ret langt. Inde på O-Service er der flere, der tilbyder kørelejlighed.

Hvem mangler vi lige nu?
Vi har allerede 20 tilmeldinger, så vi er halvvejs i forhold til sidst. Vi mangler ikke mindst:

I O-Service kan man se, hvilke baner og sværhedsgrader, man kan vælge ud fra køn og alder.

Hvem er allerede tilmeldt?

Sæt også kryds i kalenderen 1. oktober

Afhængig af resultatet af klubmatchen 17. september, skal vi løbe om enten oprykning eller nedrykning 1. oktober.

Det er næsten endnu vigtigere. :-)

Weekendtræninger i september

Klik ind på Opgavebørsen og se, hvad du kan hjælpe med næste gang, du deltager.

Tak til Christina og Robin for at sætte skærme ud til træningen i morgen.

Tekniktræninger på torsdage

I samarbejde med en række andre klubber er der tekniktræning i september og oktober.

Planen ligger på Farum OK's hjemmeside, da de står i spidsen for det. Bemærk, at der er et skjult link, så man kan se mødestedet på Google Maps. Klik på teksten i kolonne Mødested på hjemmesiden.

Næste nyhedsbrev

Har du noget, der skal med i starten af næste måned? Send det til nyhedsbrev@ok73.dk inden udgangen af måneden.