Nyhedsbrev 2020-12

Indhold til næste nyhedsbrev?

Send det til nyhedsbrev@ok73.dk. Vi tilstræber at udsende et nyhedsbrev i starten af hver måned.
Redaktør: Jakob Lind Tolborg

Opgraderede træninger gav pote

I nyhedsbrevet i november fortalte vi om opgraderede weekendtræninger i november. Det var en stor succes, og det fik både medlemmer og gæster til at deltage i hidtil uhørt omfang. Det kan du læse mere om i det kommende nummer af klubbladet Skovtrolden.

Vi er fortsat med samme koncept ind i december, og vi håber, at der også er nogle, der melder sig til at lave baner i Store Hareskov til træningerne i januar.

Corona-restriktioner giver os fordele

Jo tak, vi var gerne restriktionerne foruden, men nu hvor de er her, så giver de os faktisk nogle fordele. Vi kan stadig komme i skoven, og vi kan samtidig hjælpe andre med frisk luft og motion. Når andre aktiviteter lukker ned, er der flere, der får øje os og vores aktiviteter.

Det kræver naturligvis, at vi kan afvikle vores aktiviteter uden at overtræde forbud og retningslinjer. Vi var hurtige til at indføre tidsbestilling for at foregribe sammenstimlen, og det virker.

Opgavebørsen

Vi mangler lidt hjælp til flere af de kommende træningerne.

Kommende aktiviteter

Søn. 13. dec: Åben weekendtræning - Frederiksborgvej 111

• Løb på o-skærme i Store Hareskov - Bare mød op men hold afstand

Søn. 3. jan: Åben weekendtræning i samarbejde med Danmarks Indsamling - Frederiksborgvej 111

• Løb på faste poster i Aldershvile - Reserver starttidspunkt

• Mulig opgradering: Løb på o-skærme i Store Hareskov (Byd ind)

• Mulig opgradering: Figurbane med billeder af eks. Lego Star Wars (Byd ind)

Søn. 17. jan: Åben weekendtræning - Frederiksborgvej 111

Søn. 31. jan: Åben weekendtræning i samarbejde med Danmarks Indsamling - Frederiksborgvej 111

• Løb på faste poster i Aldershvile - Reserver starttidspunkt

• Mulig opgradering: Løb på o-skærme i Store Hareskov (Byd ind)

• Mulig opgradering: Figurbane med billeder af eks. Lego Star Wars (Byd ind)

Danmarks Indsamling

Vi samarbejder med Danmarks Indsamling igen i år i forbindelse med vores weekendtræninger 3. januar og 31. januar.

Det giver os adgang til nogle af Danmarks Indsamlings kommunikationskanaler, og forventer derfor ekstra deltagere.

Til gengæld opfordrer vi både medlemmer og gæster til at give indbetale 50 kr. eller et andet valgfrit beløb til indsamlingen. Det kan man faktsik gøre allerede nu:

• MobilePay: 333867 - Kommentar: DILOB OK

• Eller klik her og scan koden