Nyhedsbrev 2021-05

Divisionsmatch 9. maj

Vi er 33 på startlisten inkl. en masse nye medlemmer, der ikke har prøvet en divisionsmatch før.

De tre andre klubber har i gennemsnit 29 deltagere. Det er et godt udgangspunkt for os.

Tilmeldingsfristen er 6. maj. Du kan nå det endnu.

Herunder er en liste over OK73'ere fordelt på diverse baner. Det er med forbehold for, at nogle bliver flyttet en anden bane for at optimere klubbens pointhøst.

Sofatræning op til divisionsmatchen

Hvordan ser skoven ud, og hvor er smutvejene? Her er nogle kort, du kan hygge dig med, inden det går løs i næste weekend.

Skoven er ret gennemløbelig men med en del stygge bakker.

Træninger i maj

Husk, tilmelding er påkrævet. Det gælder også medlemmer, så længe der er Corona-restriktioner. Dermed kan vi hurtigt få en kollektiv besked ud, hvis en deltager tester positiv dagen efter.

Tekniktræning tirsdag - torsdag

Grundet forsamlingsloftet er posterne i skoven allerede tirsdag morgen. Hold dig opdateret her eller på Facebookbegivenhederne.

• 6. maj: Tekniktræning i Ravnsholt: Facebook

• 20. maj: Tekniktræning i Lille Hareskov: Facebook

• 27. maj: Tekniktræning i Tokkekøb Hegn: Facebook

Klubmesterskab 20. juni

Søndag 20. juni kl. 10 i Nørreskoven mellem Farum og Bagsværd. Læs hele invitationen.

Har du noget, der skal med i starten af juni? Send det til nyhedsbrev@ok73.dk inden udgangen af måneden.