Nyhedsbrev 2023-11

Velkommen til nye medlemmer:

Dermed er vi 78 medlemmer mod 82 for et år siden - efter en ketchupeffekt, hvor inaktive medlemmer har meldt sig ud. Husk, vi samler på aktive medlemmer. 😊

Kommende træninger

Brug Facebookbegivenhederne. Det hjælper klubben med at udbrede kendskabet til vores aktiviteter.

Halloweenløbet var en stor succes

I søndags lavede vi en familievenlig bane i Radiomarken skeletter. som poster og sendte folk rundt sidst på eftermiddagen. Mange tog turen  i dagslys, en del i tusmørke og de modigste i totalt mørke med gode pandelamper.

Hele 69 unger var tilmeldt og havde følgeskab af et tilsvarende antal forældre..

Vi shelterpladsen havde vi sat en projektor op, der viste dansende skeletter og andet Halloween-sjov på et hvidt lagen. Det fik folk til at stoppe op, og enkelte forældre havde visse udfordringer med at få ungerne med videre.

I mål var der slikposer til ungerne, der undervejs havde samlet bogstaver sammen og dannet et hemmeligt kodeord,

Silvia, Christina, Robin, Longo og Jakob stod for løjerne.
(Frederik printede kortene og Sarah blev desværre syg)

Hvis vi gentager det til næste år, og hvis flere fra klubben vil være med, er der masser af muligheder for at udbygge arrangementet med flere løjer ude på ruten eller mere hygge i målområdet.

Se flere billeder ovre på Facebooksiden.

Generationsskifte godt på vej

Det er vigtigt for OK73 at påbegynde et generationsskifte i forhold til. kredsens løbsarrangementer. I flere år er disse opgaver blevet løst af den gamle garde. Men som tidlige nævnt, ældes den gamle garde......

Og sandelig om det ikke er ved at ske, - se nu lige her:

Jættemilen 12. november 2023 i Store Dyrehave

Natcup løb 10 januar 2024 i Bøndernes Hegn

1. & 2 . divisionmatch 28. april 2024 i Store Hareskov

Jættemilen 10. november 2024 i Danstrup og Krogenberg Hegn

Stærkt!

Klubben har i 2024 påtaget sig 3 kreds løb, - måske lige i overkanten, også fordi vi i året arrangerer flere sociale løb. DOF har stadig problemer med at få afsat divisionsmatch til efteråret  samt flere kredsløb i 2024, - men OK73 har god samvittighed og yder langt mere end forventet af en relativ lille klub.

Godt gået!

Jættemilen og divisionsmatcherne giver et godt input til klubkassen. Disse indtægter er medvirkende til, at klubben fortsat kan betale løbsafgifter DM'er, samt kredsløb i øst for Storebælt, dog ikke Bornholm.

Gunner.

Skovtrolden søger ny redaktør

Vi mangler stadig en redaktør til bladet. Kom gerne med indlæg til december udgaven, hvor Gunner agerer midlertidig redaktør.

Meddelelse om dødsfald

Jens Eriks hustru Dorte afgik ved døden d. 15. oktober efter længere tids sygdom.

Dorte var ikke medlem af klubben, men tidligere deltog hun i klubbens sociale arrangementer. En lille gruppe OK73'ere deltog ved en smuk bisættelse i Lyndby Kirke.

Vi sender tanker til Jens Erik.