Nyhedsbrev 2024-01

Godt Nytår - Et kig ind i 2024

2024 bliver et spændende år, hvor klubben skal løse mange opgaver. Foråret starter med:

I efteråret skal vi selvfølgelig arrangere Jættemilen nr. 60 i rækken, d. 10. november i Danstrup/Krogenlund. Løbet bliver et World Rank Event løb.

Derudover kommer der en række sociale opgaver for bl.a. Gladsaxe Kommune.

Vi fortsætter søndagstræningsløbene, som er med til at øge tilgangen af medlemmer.

Jeg betragter det som godt tegn, at så mange nyere medlemmer tager aktivt del i arrangementerne.

Hvor flere orienteringsklubber bakker, tager vi ansvar.

Alle ønskes et godt nytår.

Formanden

Kommende træninger

Vi har kun to normale weekendtræninger i januar, idet vi lukrerer på andre klubbers o-løb i vores skov og by.

Vi mangler en vært d. 14. januar og nogle til at sætte poster ud og hente dem ind igen til begge træninger.

6. jan: Vinter-Cup i Store Hareskov

Hele 20 OK73'ere er tilmeldt 3. afdeling af Vinter-Cup i Store Hareskov. Tilmeldingen i O-Service er desværre lukket, og det er ikke muligt at tilmelde sig på dagen.

27. jan: Bagsværd Byorientering (Vinter-OL)

3. afdeling af Ballerup OK's Vinter OL (Vinter OrienteringsLøb) er et byorienteringsløb i Bagsværd By. Kortet er vist helt nyt, hvis vi ser bort fra et enkelt testløb.

Tilmeldingen foregår på Ballerup OK's hjemmeside.

Nye medlemmer bør overveje at deltage. Andre er klar til at hjælpe, hvis der er behov for det - eller løbe sammen. Giv gerne et praj på forhånd til jakob.l.tolborg@gmail.com.

Når man er vant til at løbe i skoven, kan det lyde kedeligt at løbe midt i byen. Det er en forhastet konklusion:

21. jan: Danmarks Indsamling

Vi har koblet vores normale weekendtræning på Danmarks Indsamling ligesom en række andre foreninger over hele landet.

Det har ingen betydning på dagen. Alt bliver som vi kender det. Men det giver os adgang til Danmarks Indsamlings markedsføringsmaskine, så der kommer nok lidt flere gæster end ellers.

Deltagelse er gratis for gæsterne denne dag, hvis de i stedet for giver et valgfrit bedrag til Danmarks Indsamling.

Klubbens medlemmer er ligeledes meget velkomne til at give et bidrag - og følge med i det indsamlede beløb.