Nyhedsbrev 2024-06

Træningsudvalget er i gang

Vi har holdt det første møde og sat retningen for at gøre det nemmere at bidrage til træningerne. Lige nu har vi en masse opgaver, så vi skal lige over en pukkel, før det kommer til at virke.

Hop over på udvalgets side og læs mere om processen og målet.

Kommende weekendtræninger

Ingen banelæggere 16. juni og 30 juni, så træninger er ikke oprettet. Tilgengæld er halvdelen af træningerne i juli allerede afsat.

Opgavebørsen

Opgavebørsen har fået et nyt layout i forhold til weekendtræninger, så man nememre kan overskue alle weekender resten af året.

Hvis man skriver sig på som banelægger og ikke samtidig vil stå for andre opgaver (Eks. Postudsætter eller vært), så skriv det som kommentar. Det er typisk banelægningen, der er flaskehalsen. 😊

Kommende tekniktræninger

Træningerne er arrangeret af Farum OK, og medlemmer af OK73 er velkomne til at deltage. Det plejer en del at benytte sig af. Det er en rigtig god mulighed for at komme ud i andre skove i lokalområdet og eksperimentere med baner i forskellige sværhedsgrader.

På opdagelse i Rørvig Sandflugtsplantage

Jakob kom lige forbi der, hvor vi skal løbe næste divisionsmatch 8. september. Vil du kigge med, så klik på billedet.

Det kræver medlemskab af klubbens Facebookgruppe, som vi bruger til intern snik-snak på Facebook.

Tilmeldingen er i øvrigt åben i O-Service, og vi har indtil videre en enkelt deltager. De andre tre klubber har i gennemsnit fire gange så mange.