Nyhedsbrev 2024-04

32 er tilmeldt til årets første klubmatch

Der er en helt særlig stemning til sådan en klubmatch med ekstra meget hep, holdånd, hygge - og kage.

Det sker 14. april lige ovre i Vestskoven ved Albertslund. (Facebookbegivenhed)

Kan man gennemføre en begynderbane, kan man bidrage med point i kampen mod tre andre klubber. Eller en anden bane. Faktisk er det ofte de nye i klubben, der ender med at skaffe de sidste og afgørende pouint.

Det vigtigste og sjoveste er, når vi møder talstærkt op. Når vi samtidig er fordelt på en masse forskellige baner, så  giver det en masse point i det samlede regnskab.

Tilmeldingsfristen er nu på fredag, så hop ind i O-Service med det samme og tilmeld dig 3-6 division 1. runde.

Har du brug for hjælp til tilmelding, kørelejlighed eller andet, så giv lyd.

Det her vil du ikke gå glip af. 😊

Kommende weekendtræninger

Vi mangler indtil videre banelæggere, postudsættere og værter begge gange i april.

Mulige træninger i maj er også oprettet i Opgavebørsen og vil kun blive til noget, hvis der er nogle. der tager ansvar for de nødvendige opgaver.

Tjek Opgavebørsen eller skriv til Jakob på jakob.l.tolborg@gmail.com, hvis du vil hjælpe - eller har brug for hjælp til at kunne hjælpe.

Kommende tekniktræninger

Træningerne er arrangeret af Farum OK, og medlemmer af OK73 er velkomne til at deltage. Det plejer en del at benytte sig af. Det er en rigtig god mulighed for at komme ud i andre skove i lokalområdet og eksperimentere med baner i forskellige sværhedsgrader.

Træningsudvalg på vej

Jens Erik har i en årrække bidraget med en kæmpe indsats som tovholder for weekendtræningen, og en del andre medlemmer har hjulpet ad hoc med diverse roller.

Nu er der tale om at lave et mere formelt træningsudvalg, hvor flere personer er fast tilknyttet og skiftes til at arrangere træningerne - og hjælpe hinanden. Flere er allerede interesserede i at være med.

Vi skal lige have overstået den divisionsmatch, som OK73 arrangere i slutningen af april, så bliver det mere konkret. Der kommer helt sikkert flere informationer i næste nyhedsbrev.

Du kan naturligvis allerede nu lufte din interesse for at blive en del af denne fantastiske gruppe ved at give et pip til Jakob på jakob.l.tolborg@gmail.com.