Nyhedsbrev 2024-05

Årets første divisionsmatch

Formanden er stolt over de 45 tilmeldte i den noget uegnet Vestskoven.- mere end 50% af klubbens medlemstal. Ikke mange klubber kan præstere et så flot procenttal.

Og bedre, vi slog klart alle 3  konkurrenter Herlufsholm OK, PI-København og Helsingør OK.

Næste match skal løbes  i en spændende og svær skov, Rørvig Sandflugtplantage, d. 8. september.

Kommende weekendtræninger

Opgavebørsen

Til træningerne mangler vi:

Skriv dig på i Opgavebørsen.

Kommende tekniktræninger

Træningerne er arrangeret af Farum OK, og medlemmer af OK73 er velkomne til at deltage. Det plejer en del at benytte sig af. Det er en rigtig god mulighed for at komme ud i andre skove i lokalområdet og eksperimentere med baner i forskellige sværhedsgrader.

Klubmesterskabet er flyttet

Klubmesterskabet er flyttet til søndag, d. 9 juni. Ruski er banelægger. Efter løbet mødes vi i klubhuset til eftersnak og en gratis buffet. (Facebook)

O-rejser

En god træning er 3-dagesløbet på Læsø fra 30. juli. Det er et spændende klitterræn, ofte med start nær stranden. Du skal være hurtig, hvis du er til camping. Sommerhuse kan lejes. Gode cykel muligheder. Kontakt Gunner, hvis du er interesseret.

En anden mulighed er Høst Open på Bornholm.  Det er et 3-dagesløb fra den 25. september i et spændende og anderledes terræn. Omkring 20 OK73' deltog sidste år. Mange overnatter i Svaneke, hvor vi som regel har en fælles spisning. Vær i god tid med bookninger. Kontakt Gunner, hvis du har spørgsmål.

Skole OL

Den 17. april arrangerede klubben et SKOLE OL. Der var tilmeldt 2 klasser fra forskellige skoler, langt færre end sidste år. Én skole mødte ikke op, så med et samlet antal elever på 20, er det sidste gang vi bruger kræfter på det.

Tak til de trofaste hjælpere.

OK73 afviklede divisionsmatch

I søndags afviklede vi en flot 1. og 2. divisionsmatch i  Store Hareskov.

Super flot vejr og roste baner. Stor tak til stævneleder Anne Mette og banelægger Karin, de hårdt arbejdede IT folk samt alle øvrige glade hjælpere. Mange var nye i faget, men alt blev løst flot i positiv stemning.

Desværre opstod der problemer med computere og printer. Begge enheder strejkede på skift. Nogle data smuttede, så det endelige resultat måtte vi udskyde. Ærgerligt!, men vi er i gang med at retablere løbsdata.

Også tak til Freja, som stod for den fint besøgte sprintbane.